Witaj!

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Obsługa biura i korespondencji z klientami?
#1
Mam takie pytanie, jak sobie radzicie z obsługą klienta i biura w działalnościach jednoosobowych. Gdzie jsteście sami i musicie realizować zlecenia, odpisywać na emaile i odbierać telefony. Początkowo dało się to "ogarnąć". obecnie problem polega na tym, że jest tego za dużo. A znów zbyt mało by stać mnie było na utworzenie stanowiska dla pracownika. Jak to rozwiązać?
 Odpowiedz
#2
Na początku na maile odpowiadałam w ciagu określonego czasu w ciągu dnia. Ale do czasu kiedy nie było tego tak dużo, że zajmowało mi to zbyt dużo czasu. Z czasem jak się biznes rozwijał było trudniej i musiałam pomyśleć o pomocy. Współpracuje z Wirtualną Asystentką. Dziewczyna pracuje w domu, łączy pracę z wychowaniem dziecka. Ma przekierowanie telefonu na swój nr i odbiera połaczenia ze sklepu, prowadzi korespondencje, zajmuje sie social media. A nawet ostatnio zajmuje sie korespondencją. Jeśli nie wiesz na czym polega praca WA to zobacz może na http://www.polasobczyk.pl to właścicielka BrandAssist - Wirtualna Asystentka. Obecnie Pola też szkoli ale i udziele konsultacji dla przedsiębiorców, więc może Ci pomóc w wyborze odpowiedniej osoby na stanowisko pomocy do biura.
 Odpowiedz


Skocz do: